Известие

Collapse
No announcement yet.

VМ двигатели - ремонт и проблеми свързани с тях

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
    ...
    Всичките....но вкрайна сметка така и не разбрах колегата за кой мотор става въпрос : VM84A, VM08B или VM32B !?!

    В крайна сметка аз с цялата гарнитура на VM32B след шлайф на всичките глави не съм имам проблем, взимах за Крайслер на Payen цялата метална.Бе принципно целия проблем на тея мотори са тея **бани глави
    Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
    166 2.4 JTD '02
    164 2.5 TD '98 ex
    Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

    Comment


    • vm форд скорпио ризи с 2 размера отвор или ,,,,

      колеги 15 години авточасти продавах,по каталог излиза че ризите на 2.5 тд са с 2 номинала външно,101,5-и103мм
      има ли такава работа ,,ако някой сее сблъсквал да каже ..на мен ми излиза по каталог за скорпио 2.5 тд 97година ризата е с номинал 103мм външно ..на алфа и ровър си е 101.5
      бутала намерих оригинални там няма ядове
      лагери дал господ основни биелни и разпределителния вал намерих
      тук на евро 07 има некви итн бутала с ризи ,,тях не ги слагам и без пари да ми ги дават.
      главите ми са с отливка година -05 не са амц ,амцето е бяло тия са лакирани жълтави..нещо е имало интервенция в немско гарнитурата е 1ви ремонт с 2 дупки
      повдигачите стават от всеки 1 американски двигател от 1960 година на сам-5 долара парчето от рок-ауто

      двигателя отива на транзит акула с автоматика комплект и инсталацията ..
      Last edited by gvili290280; d.m.y г., 15:33.

      Comment


      • Има ли някакви специфики при обезвъздушаването на този мотор? Беше запушено маркучето което влиза в разширителното казанче. Сега е добре. От него непрекъснато се влива антифриз в казанчето, но след като постои в покой мотора, антифриза започва да извира на тласъци. Обезвъздушено е два пъти от пробката на радиатора, но сякаш се събира пак въздух. При подаване на газ нивото в казанчето намалява (засмуква го помпата сякаш). След пускане на газта нивото се връща. А след една минута започва бавно да извира и прелива. Нормално ли е това да се получава при положение че сме над максимума на количеството антифриз или везните клонят към спукана глава/глави?

        поздрави


        https://www.youtube.com/watch?v=dQVZM1MrFtc

        Comment


        • Не е от обезвъздушаване това.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • И аз това подозирах, но надеждите умират последни. Нещата отиват на разглобяване. Има ли как да се разбере коя глава е спукана без да се свалят останалите или всичко долу? Възможно ли е да бъде само гарнитура?

            Comment


            • Възможно е да бъде само гарнитура. Историята помни такъв случай на VM. Глави се пукат при много, много сериозно прегряване.
              В какво състояние е водната помпа? Водата започва да ври по подобен начин при неработеща водна помпа.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Мисля че е сменявана преди няколко години. Ако беше проблема в нея, щеше ли да има циркулация въобще? На място колата си държи стандартна температура и стрелката не помръдва. Хванах че термостата е запекъл отворен, но това в тези жеги май не играе много. Джипът не се кара, тъйкато има опасения да не стане нещо по-зле. За момента мотора не е отворен, за да бъде изяснена концепцията на ремонта.

                Имаше теч на радиатора за парното преди 2 години и беше подменен. От тогава колата се пали от дъжд да вятър, но проблема с мехурчетата и лекото изхвърляне на антифриз си е от преди това.

                много благодаря за помощта
                Last edited by DMS; d.m.y г., 20:35.

                Comment


                • По принцип в Алфа е постижение да се спука глава на ВМ, но в офроуд форума твърдят, че при Джип е доста по-лесно. Навярно е така. При Джип е доста по-трудно да се свалят главите, не се препоръчва да се прави, просто за идеята да се пратят на проверка. При тези обстоятелства, задължително направете предварително тест за изгорели газове в охладителната система.

                  Единственият конструктивен недостатък при този двигател, който съм забелязал, е изключително високо износване на хидравлични повдигачи, пръти, и съответно кобилици. Известен е и проблем с излизане на шпилката, която държи кобилиците, но навярно се получа след неграмотен ремонт. Лично аз в момента имам ВМ на точно 20г., на незнайни километри, който по всичко личи, че не е отварян никога за ремонт, палещ перфектно на -13 градуса, и несъздаващ никакви проблеми по време на експлоатация. В лек автомобил при изправна охладителна система и сравнително редовна смяна на масло и филтър, този двигател има изключително голям ресурс, през който може да се наложи подмяна единствено на гореописаните компоненти на газо-разпределителният механизъм.

                  В тази връзка, разгледай ги внимателно ако се стигне до отваряне на двигателя. Все още има от къде да се купят нови. Приготви си дванайсетостен M14 и ключ за дюзи 28. Мога да услужа и с двете.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • При Фронтера едната глава е наистина под предното стъкло, но на Черокито ми се видя лесно достъпна. Не съм запознат до колко самите им двигатели са едни и същи, но се надявам разглобяването да е лесно.

                    Да, идейно е да се направи газов анализ в антифриза, но от това което се вижда остава ли друга възможност?

                    Това че се излива антифриз при покой на мотора и че при подаване на газ го засмуква, докато не се пусне газта. Това че антифриза който идва към казанчето от мотора е пълен с мехурчета еднозначно ли показва че проблема е в главите/гарнитурата?

                    Хубав мотор е като цяло, но можеше и да го направят по-добре като че ли...

                    Comment


                    • Изобщо не ми харесва това повишаване на нивото до преливане, комбинирано с мехурчета. Надува ли маркучите на празен ход? При форсиране е нормално да са една идея по-твърди. На празен ход и затворена капачка трябва да можеш лесно да ги стиснеш.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • Лесно си се натискат... и аз очаквах някакво по-сериозно надуване, но няма. При затворена закапчка доста по-малко антифриз излиза, но все пак подлизва...

                        Comment


                        • Залагам на пукната-ти глави 90% и 10% на гарнитура, ако в движение след като спреш ти липсва антифриз най-вероятно глава ... няма как да разбереш коя глава е.Моите например бяха пукнати черите от бренера към изпускателния клапан.При мен проблема беше когато карах бързо примерно с 160 км/ч и когато връщах газта изхвърляше антифриза.За най-сигурно газов тест.
                          Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                          166 2.4 JTD '02
                          164 2.5 TD '98 ex
                          Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                          Comment


                          • Ето още едно видео:

                            https://www.youtube.com/watch?v=WaTGWVV-exQ

                            Ще се направи газов анализ при всички положения.

                            Comment


                            • Интересен ще бъде резултатът от метода на virusalfa със свалянето на водната магистрала, спирането на водната помпа и наблюдението за мехурчета във водата на всяка една от главите.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                                Има ли някакви специфики при обезвъздушаването на този мотор? Беше запушено маркучето което влиза в разширителното казанче. Сега е добре. От него непрекъснато се влива антифриз в казанчето, но след като постои в покой мотора, антифриза започва да извира на тласъци. Обезвъздушено е два пъти от пробката на радиатора, но сякаш се събира пак въздух. При подаване на газ нивото в казанчето намалява (засмуква го помпата сякаш). След пускане на газта нивото се връща. А след една минута започва бавно да извира и прелива. Нормално ли е това да се получава при положение че сме над максимума на количеството антифриз или везните клонят към спукана глава/глави?

                                поздрави


                                https://www.youtube.com/watch?v=dQVZM1MrFtc
                                Гуфнята от подписа миналата година ли беше кога беше го правеше същото!!!!
                                Смених водна помпа, наливам антифриз и оп... Изненада!
                                Първото което беше като дефект е липсата на парно. А в казана се случваше същото, циркулира си антифриз през малкото маркуче, в следващия момент почва да извира а при даване на газ засмуква всичко от казана. Оказа се въздух в системата които излезе буквално със седмици каране...
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X